سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربیان مدارس فوتبال همدان زبده می شوند

دبیر هیات فوتبال استان همدان از برگزاری کلاس دانش‌افزایی مربیان مدارس فوتبال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی بوجاریان، دبیر هیات فوتبال استان همدان با اشاره به اینکه برای بالا رفتن سطح دانش مربیان مدارس فوتبال استان همدان، کلاس دانش‌افزایی مربیان را برگزار کرده ایم، خاطرنشان کرد: هیات فوتبال استان همدان برای مدارس تابستانی برنامه‌ریزی مناسبی را تدوین کرده است.

دبیر هیات فوتبال استان همدان ادامه داد: در این راه جلسات خوبی با مسؤولان امر و مدیران مدارس برگزار شده تا بتوانیم از دل این مدارس استعدادهای خوبی را کشف و آینده خوبی را برای فوتبال استان ترسیم کنیم.

بوجاریان بیان کرد: یکی از اقدامات هیات فوتبال در این راستا برگزاری کلاس دانش‌افزایی مربیان مدارس بود که این کارگاه با حضور 40 نفر از مربیان استان برگزار شد.

وی  با بیان اینکه مدرسی این کلاس برعهده علی ضمیری‌کامل از مدرسان فدراسیون و مدیر دفتر استعدادیابی و پایگاه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان بود، تصریح کرد: حضور همه مربیان مدارس در این کلاس الزامی بود.

دبیر هیات فوتبال استان همدان تاکید کرد: مربیان واجد شرایطی که نام آنها از سوی مدارس فوتبال به کمیته جوان و استعدادیابی هیات رسیده بود باید در این کلاس حضور پیدا می‌کردند، در غیر این صورت به منزله حذف نام آنها از فعالیت‌ در مدارس فوتبال استان بود.

بوجاریان  ادامه داد: در پایان این دوره، گواهینامه شرکت در کلاس به حاضران در کلاس داده خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری کلاس دانش‌افزایی مربیان مدارس فوتبال همدان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.