سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران جزیره امن منطقه است

رئیس دادگستری خارگ گفت: جمهوری اسلامی ایران در نقطه اقتدار قرار دارد و جزیره امن منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رضا حاجب فرد صبح یکشنبه در حاشیه مراسم غباروبی گلزار شهدا جزیره خارگ که بمناسبت هفته قوه قضائیه برگزار می‌شد گفت: هفته قوه قضائیه یادآور ارزش، احترام و جایگاه والای قضاوت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در ایران اسلامی بوده و به عنوان پناهگاه مردم در نظام اسلامی به شمار می‌رود.

حاجب فرد افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا است، قطعا روحیه ایثارگری وشهادت طلبی یکی از ارکان اصلی جوانان ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در نقطه اقتدار و جزیره امن منطقه است، به دلیل روحیه شهادت طلبی بوده و باید در این تعالیم از نسل‌های گذشته به نسل جدید انقلابی منتقل شود.

رئیس دادگستری خارگ با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در اقتدار جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت مجاهد و حق طلب ایران اسلامی در همه زمان قدردان شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها بوده و خواهد بود، باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم.

حاجب فرد تصریح کرد: امید است بتوانیم وظایف خود در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد ملت شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/م

لزوم ترویج روحیه ایثارگری

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.