سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات درمانی در بوشهر ارتقای کمی و کیفی یابد

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: خدمات درمانی در بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عباس جمشیدی صبح یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست بیمارستان سلمان فارسی اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در دستور کار بوده است و خدمات خوبی در این بخش ارائه می‌شود.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت اضافه کرد: این طرح از موفقیت‌ها و دستاورد‌های دولت یازدهم بوده و در حال حاضر نیز با وجود همه مشکلات و کمبود منابع اعتباری خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه می‌شود.

فرماندار بوشهر گفت: در دولت یازدهم بر اساس پیش بینی‌های انجام شده طرح تحول سلامت به عنوان راه برون رفت از تنگنا‌های درمانی پی ریزی شد و فراهم کردن شرایط اجرای این طرح و بستر سازی مناسب اجرای طرح گامی بزرگ در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی خواهد بود.

جمشیدی، بیمارستان سلمان فارسی را یکی از مراکز درمانی مهم و تاثیر گذار در استان برشمرد و گفت: بیمارستان سلمان فارسی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی و دومین مرکز بزرگ درمانی در استان با داشتن نیرو‌های توانمند و زحمتکش در افزایش سطح رضایتمندی و ارائه خدمت درمانی مطلوب به مردم استان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

فرماندار بوشهر افزود: این مرکز درمانی در استان با اهتمام ویژه در اجرای برنامه نظام تحول سلامت، توسعه خدمات و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی نقش مهم و موثری در پیشبرد اهداف درمانی استان داشته است.

در این مراسم دکتر جلال شجاعت به عنوان سرپرست بیمارستان سلمان فارسی معرفی شد.

انتهای پیام/م

ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی در بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.