سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش دایره خدمت‌رسانی تامین اجتماعی در استان بوشهر

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: دایره خدمت‌رسانی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  یلدا دارابی صبح یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اظهار داشت: در راستای گسترش خدمات درمانی تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به تلاش ویژه سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان برای توسعه خدمات در نقاط مختلف کشور، تصریح کرد: در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات خوبی در این راستا هستیم و طرح‌های متنوعی در دست اجرا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: بیمارستان سلمان فارسی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان در ارزیابی استاندارد‌های اعتبار بخشی رتبه دو در بین بیمارستان‌های هم‌تراز و رتبه سه در کل بیمارستان‌های تامین اجتماعی را دارا است.

وی افزود: با کمک نیرو‌های متعهد و پرتلاش این مرکز درمانی کار‌های ارزشمند و چشمگیری انجام شده و تلاش خواهیم کرد به چشم انداز سازمان که رسیدن به بهترین بیمارستان استان و برترین بیمارستان ملکی سازمان است دست یابیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل سازمان تامین اجتماعی گسترش و بهبود دایره خدمت رسانی به مردم استان را مد نظر داریم و سعی خواهیم کرد با ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب رضایت‌مندی بیشتر مردم را فراهم کنیم.

در این مراسم دکتر جلال شجاعت به عنوان سرپرست بیمارستان سلمان فارسی معرفی شد.

انتهای پیام/م

جلال شجاعت سرپرست بیمارستان سلمان فارسی  شد

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.