سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۱۸؛

مهاجرانی: در بازى پرتغال و ایران توجهات به سمت رونالدو است

سرمربى پیشین تیم ملى فوتبال کشورمان گفت:در بازى تیم‌های ملی پرتغال و ایران بیشتر توجهات به سمت رونالدو است.

حشمت مهاجرانی سرمربى پیشین تیم ملى فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره بازى تیم ملى فوتبال ایران برابر پرتغال در رقابت های جام جهانی 2018 گفت: تیم ملى ایران در بازى گذشته مقابل اسپانیا در نیمه اول بازى دفاعى داشت و در نهایت در ٢٠ دقیقه آخر از شکل دفاعى به حالت حمله روى آوردیم و توانستیم به گل برسنیم که البته این گل از سوى داور مردود اعلام شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

هیچ فردى بهتر از کى روش پرتغال را نمى شناسد

او ادامه داد:حرکات خوب بازیکنانى همچون طارمى و وحید امیرى مقابل اسپانیا نشان داد که تیم ما از حالت دفاعى خارج شده، اما کى روش اجازه مانور زیادى را به اسپانیا نداد، اما در مورد بازى پرتغال و ایران بیشتر توجهات به سمت رونالدو است. وقتى با تیمى که رونالدو در آن حضور دارد قصد بازى دارید باید در عمق بیشتر نفوذ کنید و ارسال پاس هاى عمقى را در دستور کار قرار دهید. رونالدو این امکان را دارد که از یک یا ٢ فوتبالیست به راحتى عبور کند، اما هیچ فردى بهتر از خود کى روش، پرتغال را به خوبى نمى شناسد.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های امیدوارکننده کی‌روش در رابطه با بازی ایران _ پرتغال +فیلم

بررسی دقیق عملکرد تیم ملی ایران در بازی با اسپانیا +فیلم

تیم ملى با حضور در گروه دیگر می‌توانست صعود کند

سرمربى پیشین تیم ملى فوتبال ایران درباره نتیجه دیدار شاگردان کى روش برابر تیم ملى فوتبال پرتغال افزود:نتیجه را نمى توان پیش بینى کرد چرا که بازى‌ها غیر قابل پیش بینى است و حتى بزرگترین تیم‌ها در جام جهانى نیز نتوانستند به خوبى ظاهر شوند حتى آرژانتین با تمام بزرگان فوتبال در حال حاضر وضعیت نامفهومى دارد، اما در مورد ایران معتقدم اگر تیم ملى ما در گروه دیگرى غیر از گروه فعلى قرار داشت مى توانست به راحتى به دور بعد صعود کند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.