سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین اجلاس عمومی اتاق اصناف آذربایجان غربی برگزار شد

سومین اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، هئیت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جعفرصادق اسکندری در این جلسه که به منظور بررسی و تصویب ترازنامه و صورت های مالی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی برگزار گردید، از صدور پروانه صنفی بیشتر از مقدار هدف گذاری شده خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال 96 صدور 8 هزار 800 پروانه صنفی در سطح استان آذربایجان غربی هدف گذاری شده بود گفت: طی سال گذشته 10 هزارو 900 پروانه صنفی صادر و سازماندهی شد که این رقم بیش از مقدار هدف گذاری شده بود.

اسکندری افزود: سهمیه شهرستان ارومیه در راستای صدور پروانه صنفی 3 هزار هدف گذاری شده بود که این رقم نیز با سعی و تلاش اتحادیه فراتر از میزان تعریف شده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن تقدیر از عملکرد اتحادیه ها اظهار داشت: درسال گذشته اتحادیه های صنفی عملکرد خوبی در راستای ساماندهی صنوف فاقد پروانه و آموزش اصناف داشته اند.

وی یادآور شد: اجلاس اتحادیه ها به عنوان اتاق فکر، مرجع تصمیم گیری در حوزه های مختلف برگزار می شود و همچنین از اتحادیه هایی که در سال 96 عملکرد خوبی داشته اند تقدیر بعمل می آید.

انتهای پیام/ع

صدور پروانه کسب صنفی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.