سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)

باید از زلزله سال قبل در مقابله با حوادث درس بگیریم

مدیرعامل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت: باید از زلزله سال قبل درس بگیریم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.

مدیرعامل مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   گفت: آشنایی کامل هر یک از اعضای کمیته بحران با شرح وظایف خود، تعریف سناریو برای مقابله با بحران از سوی مسئول واحد مدیریت خطر بلایا و حوادث از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید از زلزله سال قبل کرمانشاه  درس بگیریم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به جدی گرفتن شرکت در جلسات کمیته بحران و آمادگی برای مقابله با حوادث و بلایا ادامه داد: با هماهنگی دفتر پرستاری در بخش‌ها باید اعضاء ستاد بحران در برنامه پرسنل مشخص شوند و ظرفیت مکانی برای مواقع بحرانی در نظر گرفته شود.

سروش از دیگر موارد مهم قابل پیگیری در کمیته بحران را طراحی فرم‌هایی جامع و کامل برای ثبت الکترونیک اطلاعات اولیه بیماران در مواقع بحرانی، تعیین محل تریاژ و لیست کردن کمبود‌های تجهیزاتی و امکانات ذکر نمود.

مدیرعامل  بیمارستان امام رضا گفت:داشتن سناریو برای تامین نیروی انسانی، تجهیزات و مکانی جهت افزایش ظرفیت پدیرش بیماران  ضروری است  و سیستم اعلان و اطفاء حریق و همچنین رعایت ایمنی محل انبار مواد قابل اشتعال بیمارستان باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ز
 

 

داشتن سناریو برای تامین نیروی انسانی ضروری است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.