سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سهمیه آب انتقالی به یزد

مدیر عامل آب و فاضلاب یزد از افزایش سهمیه آب انتقالی به یزد در ماه‌های آینده خبرداد.

اسلامی مدیر عامل آب و فاضلاب یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: باتوجه به کاهش بارندگی در حوزه کوهرنگ که تقریبا ۶۵ درصد نیاز آب استان یزد را برطرف می‌کرده ، باعث کاهش قابل توجه سهمیه‌ی آب انتقالی به این استان شده است.

اسلامی افزود:در حال حاضر میزان آب انتقالی به استان ۴۵ میلیون مترمکعب است که امیدواریم با افزایش بارندگی‌ها این میزان آب افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد:در خردادماه به دلیل گرم شدن هوا تامین آب با مشکل مواجه شده که با وارد کردن ۱۶ حلقه چاه آب شرب به مدار بهره برداری سعی کردیم آب را تامین کنیم.

اسلامی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش مصرف داشتیم که می‌توان با صرفه جویی شهروندان این میزان را به ۲۰ درصد رساند و آب با کیفیت بالاتری در اختیار خود شهروندان قرار دهیم.

مدیر عامل آب وفاضلاب یزد افزود: اکنون سهمیه‌ی آب انتقالی به استان ۳۰ درصد است در حالی که سال گذشته ۶۰ درصد بوده، امیدواریم با توجه به سهمیه‌ای که قرار است در ماه‌های آینده اضافه شود آب با کیفیت تری را بین شهروندان توزیع کنیم.

اسلامی در خصوص کیفیت آب استان اظهارداشت: با توجه به وارد شدن آب چاه‌ها به شبکه آبرسانی، درصد کمی کیفیت آب تغییر کرده، ولی آب جاری در شبکه آبرسانی از لحاظ بهداشتی کاملا سالم و هیچ گونه آلودگی ندارد.

انتهای پیام/ ا

آب انتقالی به یزد افزایش می یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.