سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال ۹۷ از امروز

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال ۹۷ از امروز یکشنبه سوم تیرماه خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۹۷ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های اصلی و فرعی استان کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود:داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال ۹۷ از روز یک شنبه سوم تیرماه الی پنج شنبه هفتم تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است. 
قربانی  از داوطلبان کنکور سراسری خواست هنگام مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و تهیه پرینت از کارت، ضمن مشاهده سوابق تحصیلی خود، نسبت به تایید آن نیز اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به زمان برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هم اشاره و بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و گروه علوم ریاضی و فنی صبح پنج شنبه هفتم تیر، آزمون گروه آزمایشی هنر عصر پنج شنبه مورخ هفتم تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هشتم تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی عصرجمعه هشتم تیر برگزار می‌شود.
قربانی گفت: در سال جاری ۲۶ هزار و ۳۱۶ دانش آموز استان کردستان در کنکور سراسری دانشگاه شرکت می‌کنند که ۱۶ هزار و ۵۲ نفر در اماکن آموزش و پرورش و ۹ هزار و ۸۰۴ نفر هم در دانشگاه‌های استان آزمون می‌دهند.
انتهای پیام/م

رقابت ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری سال ۹۷

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.