سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پای صنعت خودرو سازی به زنجان باز می شود؛

پیگیری آغاز عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی در زنجان

با پیگیری آغاز عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در زنجان ، شاهد ورود صنعت خودروسازی برای نخستین بار به استان زنجان خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایندگان مجلس طی جلساتی با وزارت صنعت ،معدن و تجارت رایزنی های لازم را انجام داده و مجوز آغاز فعالیت و کلنگ زنی این مجموعه را اخذ نمایند.

وی افزود: در همین خصوص استاندار زنجان نیز شخصا موضوع را پیگیری و مراحل انجام کار را رصد می کند.

فغفوری ادامه داد : پیش بینی می شود در صورتی که تائیدیه نهایی اخذ گردد بلافاصله پروژه آغاز و در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تولیدات این واحد عنوان کرد : پیش بینی شده است تراکتور های تولیدی این واحد تراکتورهای سنگین باشد که برای نخستین بار در کشور تولید خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان در خصوص زمین اختصاص داده شده برای این واحد گفت : 6 هکتار زمین به این واحد در شهرک صنعتی نوآوران زنجان اختصاص داده شده است که فاز اول این پروژه در 2 هکتار اجرایی خواهد شد.

وی افزود : میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای راه اندازی و تولید این واحد 35 میلیون یورو می باشد که برای اجرای فاز اول 200 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ن


پیگیری  عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در استان زنجان

 

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.