سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

باید در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا صدای واحد داشته باشیم

هاشمی رفسنجانی گفت: باید در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و بیگانگان ایستادگی کنیم و صدای واحد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه باید در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و بیگانگان ایستادگی کنیم و صدای واحد داشته باشیم، اظهار کرد: شأن و اقتضای ایران، خواسته همه دلسوزان کشور است.

وی افزود: حفظ شأن و اقتدار ایران، خط قرمز و خواسته همه دلسوزان کشور است، نباید به گونه‌ای موضع بگیریم که در برابر زیاده خواهی‌ها و بدعهدی‌های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی متزلزل جلوه کنیم، باید در برابر بیگانگان صدای واحدی از ایران به گوش برسد، صدایی که مدافع منافع و اقتدار ملی باشد، صدایی که با اتحاد و وفاق همه دلسوزان کشور بلندتر و قوی‌تر خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به در پیش بودن مسابقه فوتبال کشورمان با تیم پرتغال برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: جام جهانی موجب شد درهای استادیوم آزادی به روی خانواده‌ها باز شود که در این خصوص از آقایان حق‌شناس و نظری که این موضوع را پیگیری کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانستند در محلی مناسب اوقات فراغت خود را در کنار هم بگذراند و امیدواریم درها همچنان باز بماند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته سالروز درگذشت دو شخصیت برجسته تاریخ معاصر را داشتیم،تصریح کرد: یکی از آن‌ها دکتر علی شریعتی جامعه شناس انقلاب بود که با موج نفوذی که در فضای دانشگاه‌ها و محافل روشنفکری ایجاد کرد، به پیروزی انقلاب کمک کرد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: همچنین سالروز شهادت مصطفی چمران بود که ایشان هم از مدیران برتر و کارآمد جمهوری اسلامی به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.