سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاوم سازی 52 درصد واحدهای مسکونی روستایی در زنجان

52 درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان تاکنون مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ موسوی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت : در استان زنجان 91 هزار و 265 واحد مسکونی روستایی وجود دارد که از این تعداد حدود 47 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

موسوی گفت:تسهیلات طرح ویژه بهسازی ومقاوم سازی مسکن روستایی با کارمزد 5درصد تاسقف 18 و 20 میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفرجمعیت پرداخت می شود.

وی با اعلام اینکه 81 درصد سهمیه ابلاغی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی محقق شده است افزود:واحدهایی که از طرح ویژه بهسازی ومقاوم سازی استفاده نموده اند، تا مدت 10 سال بیمه حوادث شده و در صورت خسارت می توانند از بیمه مذکور استفاده کنند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن اشاره به زلزله طارم در سال 69 گفت: در زلزله طارم به دلیل عدم توجه به مقاوم سازی روستایی بسیاری از واحدهای مسکونی تخریب شد و بسیاری از مردم این منطقه نیز جان خود را از دست دادند، به طوری که بیش از 200 هزار واحد مسکونی تخریب شد.

انتهای پیام/ن

 

مقاوم سازی  واحدهای مسکن روستایی در زنجان

برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.