سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان مدافع پرتغال به وجود نگرانی در اردوگاه پرتغال پیش از بازی با ایران

روبن دیاس مدافع تیم ملی پرتغال ،در آستانه دیدار این تیم مقابل ایران ، به وجود نگرانی و اضطراب در اردوگاه پرتغالی ها اذعان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در آستانه دیدار روز دوشنبه تیم های ملی ایران و پرتغال  در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روبن دیاس احساس می کند که در اردوگاه پرتغال، اضطراب وجود دارد زیرا آنها به دنبال بر آورده کردن انتظارات در این مسابقات به عنوان قهرمان اروپا هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

پرتغال در دو بازی اول خود در جام جهانی 2018 به لطف درخشش کریستیانو رونالدو، چهار گل زده و چهار امتیاز کسب کرده است . آنها 3-3 در برابر اسپانیا مساوی کردند و برابر مراکش به پیروزی 1-0 دست یافتند.
مقابل اسپانیا، پرتغال تنها 39 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما با هت تریک رونالدو موفق شد به تساوی دست یابد، در حالی که برابر مراکش آنها زود به گل رسیدند و حالا خود را برای بازی آخر آماده می کنند.
این برد باعث شده آنها روز دوشنبه مقابل ایران، تیم تحت رهبری کارلوس کی روش، مربی سابق پرتغال، برای مسجل کردن حضور خود در جمع 16 تیم پایانی تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند.
دیاس می گوید با توجه به این که تیم هنوز نتوانسته در روسیه عملکرد خوبی از خود نشان دهد ، پیش از مسابقه نهایی گروه اضطراب و نگرانی در تیم وجود دارد.
دیاس در یک کنفرانس خبری در زمین تمرین پرتغال گفت: "اضطراب وجود دارد، زیرا این جام جهانی است و ما قهرمان اروپا هستیم و می خواهیم از این گروه صعود کنیم و تا جایی که ممکن است پیش برویم."
"اما این ها همه نسبی است. ما بازیکنان واقعا خوبی داریم و همه ما یک هدف مشترک داریم. گاهی اوقات کارها آن طور که می خواهید انجام نمی شود ... اما این جام جهانی است. "
عملکرد کم جان پرتغالی ها در روسیه بسیار شبیه به یورو 2016 است، آنها بدون پیروزی از مرحله گروهی صعود کردند و پس از آن همه بازی های حذفی را یکی پس از دیگری بردند در حالی که مالکیت توپشان کمتر از حریفان بود.ولی در نهایت قهرمان شدند.
با این حال، دیاس می گوید عملکرد تیم در مسابقات جام جهانی روسیه باید بهبود یابد.
مدافع بنفیکا گفت: "گاهی اوقات، همه چیز در ابتدا خیلی خوب نیست و شما در طول رقابت ها شروع به پیشرفت می کنید و اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورید. این طبیعی است . شما به طور طبیعی کم کم اعتماد به نفس کسب می کنید."

بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


مدافع تیم ملی پرتغال: اضطراب در اردوگاه پرتغال موج می زند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.