سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۹۵۴ طرح اشتغال روستایی برای سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: صاحبان سه هزار و ۹۵۴ طرح اشتغال روستایی و فراگیر این استان از زمان فعال شدن سامانه کارا تاکنون برای دریافت تسهیلات نام نویسی کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: صاحبان سه هزار و ۹۵۴ طرح اشتغال روستایی و فراگیر این استان از زمان فعال شدن سامانه کارا تاکنون برای دریافت تسهیلات نام نویسی کردند.

مهرداد جهاندیده اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۶۷۸ طرح از این تعداد در بحث اشتغال روستایی و ۲۷۶ طرح نیز در زمینه اشتغال فراگیر در سامانه ثبت شده است.

دبیر کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان عمده رسته‌های ثبت شده در این طرح‌ها را مربوط به بخش‌های صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد.

وی با تاکید بر تسریع فرایند بررسی طرح‌ها و معرفی آن‌ها به بانک برای دریافت تسهیلات گفت: صاحبان طرح‌های اشتغالزا می‌توانند با توجه به فرصت محدود باقی مانده با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir طرح خود را ثبت و از تسهیلاتی که در اختیارشان قرار خواهد گرفت استفاده کنند.

جهاندیده افزود: پرداخت تسهیلات بستگی به نوع و نحوه اجرای طرح دارد و طرح‌هایی که توجیه اقتصادی و اشتغالزایی بالاتری داشته باشند از تسهیلات بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/گ

سامانه اشتغال روستایی در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.