سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالنوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا جاده‌صاف‌کن دشمن هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا صرفا به دنبال تحقق اهداف بیگانگان هستند و جاده‌صاف‌کن دشمن هستند.

مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه جمعی از شخصیت‌های سیاسی برای مذاکره با آمریکا اظهار کرد: این افراد تجربه تاریخی ندارند و از گذشته آمریکا و ترفند‌های آنان چیزی نمی‌دانند.

وی ادامه داد: این افراد نه تنها جاهل به تاریخ هستند، بلکه چشم‌شان را بسته‌اند و واقعیت‌های امروز، چون نقض عهد آمریکا در برجام را هم نمی‌بینند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه عقل سیاسی نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا معیوب است، تصریح کرد: این افراد فقط حرف می‌زنند و حرف‌شان هم قابل پذیرش نیست، بلکه خدمتی به نظام بیگانه است.

ذوالنوری اظهار کرد: این دسته افراد قبل از برجام هم طوری در جامعه القا می‌کردند که اگر مذاکره کنیم مشکلات‌مان حل می‌شود، اما تجربه ۳ سال هزینه ما برای مذاکره نشان داد که تشخیص جمهوری اسلامی درست بود و دشمنان ما هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند و اهل عهد و پیمان خود نمی‌مانند.

وی با اشاره به اینکه این افراد با این تفکراتشان مردم را به عقب برمی‌گردانند، گفت: آنان با این اقدامات خود به دنبال آن هستند که ملت را مجددا در وادی تجربیات ناکام بیاندازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد:  نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا صرفا به دنبال تحقق اهداف ترامپ و بیگانگان هستند و می‌خواهند جمهوری اسلامی را به برجامی دیگر وادار کنند و  جاده‌صاف‌کن دشمن هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۰۷:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۷
پس نماینده گان مردم خوب بیدار باشند به کشور خیانت نشود .