سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین سمپوزیوم «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی در تبریز

دومین سمپوزیوم «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس» در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سمپوزیوم کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس» با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز و مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی قطب آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

این سمپوزیوم هفتم تیر ماه سال‌جاری با معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.
نقش سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس، ژن درمانی و فناوری‌های همگرا در تشخیص و درمان بیماری‌های گوارش، پزشکی بازساختی در درمان بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس، استفاده از اگزوزوم‌ها در درمان بیماری‌های گوارشی، ایمونوسل‌تراپی در سرطان‌های گوارش، کبد و پانکراس، مدل‌های حیوانی در توسعه درمان پزشکی بازساختی دربیماری‌های گوارش، چالش‌های فناورانه در توسعه فرایند‌های تشخیص و درمان بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس (Idea Board) از جمله محور‌های این سمپوزیوم است.

گفتنی است، این سمپوزیوم به آخرین نتایج علمی و دستاورد‌های جهانی در راستای کاربرد پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در تشخیص و درمان بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس پرداخت می‌کند.

در این همایش برای نخستین بار با تشکیل ایده بورد فرآیند نوآورانه حل چالش‌های موجود در بیماری‌های گوارش از طریق ایده پردازان و فناوران اجرا می‌شود. 

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزباندومین سمپوزیوم «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.