سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع جمعی از شهروندان آبادان مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان

جمعی از شهروندان آبادان امروز با ابراز نارضایتی از کیفیت آب شرب خود خواستار رسیدگی مسوولان به این معضل و حل مشکل آب شرب شدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ شهروندان آبادانی  از ساعت ده صبح امروز مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان حاضر شده و نسبت به سختی و شوری آب لوله کشی شهر معترض شدند.

معترضان با سردادن شعارهایی نارضایتی خود را از عملکرد فرماندار و مسئولین آب و فاضلاب این شهرستان ابراز کرده و خواستار رسیدگی به مشکل و تامین آب شرب بهداشتی شیرین شدند.

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع   گفت: آب را به سختی تهیه می کنیم ، هرروز و هر شب برای تهیه آب آشامیدنی در صف های طولانی انتظار می کشیم.

شهروند دیگری افزود : آب منطقه جمشید آباد از ساعت 12 شب به بعد ضعیف و در بسیاری مواقع قطع می شود که زندگی عادی ما را با مشکل روبرو کرده است.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تجمع با اعتراض به پرداخت قبض آب گفت: قبض آب را برای آب شیرین پرداخت می کنیم نه آبی که بو و مزه لجن بدهد که آن هم با این حال به سختی در شبکه لوله کشی آب تامین می شود.

شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دلیل شوری بیش از حد آب رودخانه بهمنشیر که منبع اصلی تامین آب برای شبکه آبرسانی آبادان و خرمشهر است، با مشکلات زیادی روبه رو شده اند.

  انتهای پیام / د

نارضایتی مردم  از کیفیت آب شرب

برچسب ها: تجمع ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.