سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیک بامدادی دوم تیر می‌شنوید؛

کمپین نخریدن کالا؛ خوب یا بد؟ + صوت

ایجاد کمپین برای تحریم کالاهای گران قیمت و تأثیر آن بر اقتصاد کشور بررسی شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع مزایا و معایب کمپین‌های نخریدن کالای گران قیمت پرداخته است.

میکائیل دیانی کارشناس رسانه معتقد است این کمپین‌ها شباهتی به کمپین‌های کشورهای خارجی برای نخریدن کالا ندارد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

کمانه کردن تیر کمپین تحریم کالای داخلی به سفره خانوارها + صوت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۳ تير ۱۳۹۷
تا چیزی گرون میشد حرص نمیزدیم بخریم
محمد
۰۸:۴۵ ۰۳ تير ۱۳۹۷
100% موافق
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۷
خیلی خوب .چرا ما باید از خریدن حمایت کنیم و آنها مدام قیمتها را افزایش دهند ،؟
ناشناس
۰۶:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۷
آخ جون
دیروز نتونستم ازدواج کنم
امروزم هزار تومن ارزونتر شده
امروز دیگه حتما ازدواج میکنم
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۳ تير ۱۳۹۷
اگر همه بیکار بشن همع ی کارخونه ها هم تعطیل بشن بهتره از این که فاصله طبقاتی روز به روز بیشتر بشه مثلا شرکتی که من اونجا کار میکنم حداقل ۳۰ درصد قیمت محصولاتش را برده بالا در حالی که فقط ۱۵ درصد به حقوق ما اضافه کرده
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۳ تير ۱۳۹۷
فقط خواهش میکنم به مسئله اشتغال هم توجه ویژه ای داشته باشید.
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۷
کمر مردم شکست زیر بار گرونی !
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۲ تير ۱۳۹۷
نباید خودرو خرید
محسن
۱۹:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۷
مطمئن باشيد كسانيكه نظر شون مخالف كمپين هست قابل اعتماد نیستن
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۲ تير ۱۳۹۷
بهترین کار هست هر چند اینکار باعث بیکاری و تعطیلی کارخانه ها شود