سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

30 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی توسعه زیرکوه اختصاص یافت

30 میلیارد ریال تسهیلات چهار درصدی برای ایجاد کارخانه آب معدنی به تعاونی توسعه و عمران زیرکوه اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  سروری معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تسریع در رشد و توسعه شهرستان ها، هدایت منابع مردمی به بخش های تولیدی و خدماتی، ایجاد اشتغال پایدار با هدف توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت های برابر سرمایه گذاری در شهرستانها از مهمترین ویژگی های تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون سال 89 در هر شهرستان باید یک تعاونی توسعه و عمران تشکیل شود، افزود: تاکنون در 2 شهرستان زیرکوه و خوسف این تعاونی ها تشکیل شده اند.


معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تمامی ساکنین شهرستان می توانند با خرید سهام عضو این تعاونی ها شده و از سود سرمایه گذاری منتفع شوند.


سروری ایجاد اشتغال و رونق تولید با حضور و حمایت آحاد مردم را از مهمترین ویژگی های این تعاونی ها برشمرد و افزود: با وجود محدویت منابع بودجه دولت برای تامین مالی پروژه ها نباید ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری معطل بماند.


وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی بخش غیردولتی و واگذاری امور به مردم سبب توسعه و رونق استان می شود یادآور شد: با استفاده از ظرفیت های قانون بودجه سال 97، برنامه ششم توسعه، قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در نواحی روستایی و عشایر و همچین قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و سایر اسناد بالادستی و با تجمیع سرمایه های مردمی مسیر توسعه استان مهیاست.

انتهای پیام/ک

اختصاص 30 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی توسعه زیرکوه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.