سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معروف: خوشحالم که هیچ مسئولی امروز در سالن حضور نداشت!

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری به غیبت مسئولان در دیدار تیم ملی با کره جنوبی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید معروف بعد از دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی در چارچوب هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال که با برتری ۳ بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید در نشست خبری حاضر شد و گفت: انتظار داشتیم که پس از چهار هفته سفر‌های طولانی و بازی‌های سخت، کار دشواری در مسابقه امروز داشته باشیم. کره جنوبی هم در ست‌های اول و دوم بازی را خیلی خوب شروع کرد، اما تجربه تیم ما کمک کرد که در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشته باشیم.

او افزود: خوشحالم بازیکنان جوانی که برای نخستین بار در سالن آزادی بازی می‌کردند توانستند خودشان را در این جو کنترل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالی اصلی من این بود که مردم برای تماشای بازی ما آمدند و هیچ مسئولی در جایگاه ویژه حضور نداشت. فقط به احترام مردمی که به ما انرژی می‌دهند بازی می‌کنیم و امیدوارم در مسابقات بعدی محبت آن‌ها را جبران کنیم.

او عنوان کرد: فکر نمی‌کردم امروز مردم به سالن بیایند، اما آن‌ها نشان دادند که نتیجه برایشان مهم نیست و همیشه از تیم ملی حمایت می‌کنند. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج بهتری بگیریم.

بیشتر بخوانید: 



انتهای پیام/


اظهارات کاپیتان تیم ملی والیبال در نشست خبری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۱۵ ۰۲ تير ۱۳۹۷
چه خوووووب