سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانلود نقشه زاهدان برای موبایل و کامپیوتر +PDF

همراه داشتن نقشه زاهدان در طول سفر به این شهر بسیار مفید و کاربردی خواهد بود که در این خبر با چگونگی دسترسی به نقشه آن برای موبایل و کامپیوتر آشنا می شوید.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان یکی از کلان شهرهای ایران است. زاهدان به جهت مرزی بودن، موقعیت استراتژیک خاصی از نظر تجاری و نظامی دارد.

سفر به شهر مرزی ایران شاید برای شما هم جالب باشد. اگر قصد سفر به زاهدان را دارید به شما توصیه می کنیم نقشه زاهدان را تهیه کنید. چرا که عظمت این شهر شما را سردرگم خواهد کرد. حتی اگر ساکن زاهدان هستید باز هم نقشه زاهدان به کمک شما خواهد آمد تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. 

تکنولوژی، این امر را خیلی راحت میسر می کند. تلفن های همراه هوشمند و اندروید، کامپیوترهای خانگی و تبلت در صورت دسترسی به اینترنت کار شما را برای دسترسی به نقشه  آسان خواهد کرد. با ما همراه شوید تا شما را با نحوه تهیه «نقشه زاهدان»آشنا کنیم.

نقشه زاهدان برای گوشی های موبایل

پیشرفت علم ابزارهای زیادی برای کاربران ارائه می دهد. یکی از این وسایل سودمند گوشی های هوشمند است. اکثر موبایل های اندروید مجهز به سیستم GPS برای مسیریابی هستند. اما به منظور استفاده بهینه از آن لازم است نرم افزار مربوط به نقشه مسیر یابی در گوشی موبایل موجود باشد. شما به راحتی می توانید این نرم افزار را از اینترنت دانلود کنید. شهرهای بزرگ ایران شامل تهران، اصفهان، تبریز، کرج، شیراز و مشهد از جمله شهرهایی هستند که دسترسی به نقشه کامل و مسیریابی GPS در آنها توسط این نرم افزار امکان پذیر است. نقشه زاهدان به زبان فارسی بوده و از راهنمای گویای فارسی استفاده شده است. این نرم افزار امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

  • بعد از نصب این برنامه، به منظور جستجو به اینترنت نیاز ندارید
  • با تایپ اسامی اماکن و مراکز مورد نظر به راحتی می توانید به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید
  • مکان ها براساس نوع کاربری دسته بندی شده است مانند مراکز درمانی، آموزشی، تفریحی، تاریخی و ...
  • بزرگنمایی نقشه با همراه جزئیات دقیق
  • نقشه به راحتی در جهات مختلف قابلیت چرخش دارد
  • استفاده از مکان نمای GPS بدون نیاز با اینترنت
  • نمایش به صورت سه بعدی است
  • نمایش مکان فعلی شما در این نرم افزار امکان پذیر است
  • با تعیین مقصد مورد نظر، بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را در اختیار شما قرار می دهد.
  • نمایش نقشه به صورت انیمیشن متحرک بوده و با حرکت شما در طول مسیر نمایش داده می شود.
  • در صورت اتصال به اینترنت وضعیت آب و هوای محل مورد نظر نمایش داده می شود.
  • نمایش نزدیک ترین بیمارستان، داروخانه، مسجد، مراکز امنیتی

نقشه زاهدان برای کامپیوتر

فرهنگ غنی کشورمان ایران با اقوامی زیبا و متمدن، لزوم سفر به نقاط مختلف آن را برای همه ایجاب می کند. شاید در نگاه اول شناخت نداشتن از یک شهر، انگیزه کافی برای سفر در شما ایجاد نکند، ولی کلمه آشنایی با پیشرفت تکنولوژی مفهوم خود را از دست داده است چرا که به راحتی می توانید در منزل خود نشسته و پشت میز کامپیوتر شهر زاهدان را مشاهده کنید.

تنوع وسایل پیشرفته و تکنولوژی گزینه های جالبی در اختیار شما قرار می دهد. اگر به کامپیوتر دسترسی دارید نقشه زاهدان را دانلود کنید و با کوچه پس کوچه های آن آشنا شوید. تنها با دسترسی به اینترنت می توانید نقشه کامل و با جزئیات دقیق زاهدان را دانلود کنید.

نقشه زاهدان به صورت فایل PDF

یکی از روش های دیگر برای تهیه نقشه زاهدان، به صورت پی دی اف است. نقشه PDF مسیرهای اصلی و مهم شهر زاهدان را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مزیت های مهم آن،  نیازنداشتن  به اینترنت برای استفاده است که نسبت به نقشه های دیگر کاربرد آن آسان بوده و شما را به راحتی در مسیر مورد نظر پیاده خواهد کرد.

نقشه آفلاين تمام شهرهاي ايران + دانلود

نقشه زاهدان به صورت آنلاین

وسعت زیاد و ترافیک شهرهای بزرگ یکی از معضلات زندگی در این مراکز است. داشتن اطلاعات کافی از مسیرهای اصلی و مراکز تفریحی، آموزشی کمک بزرگی می تواند باشد برای آن دسته از افرادی که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن به کارهای روزمره خود برسند. حتی اگر ساکن شهر زاهدان هستید داشتن نقشه، کمک دست شما خواهد بود. یکی از مهم ترین کاربردهای نقشه، یافتن مسیرهای مورد نظر در بهترین حالت ممکن است. فرض کنید دو روز در زاهدان هستید و می خواهید بهترین استفاده را از سفر خود بکنید، توصیه ما به شما تهیه نقشه زاهدان و شناخت مراکز مهم این شهر است. تنها ابزار لازم داشتن گوشی هوشمند، تبلت و دسترسی به اینترنت است. بدون اینکه نیاز به نرم افزار خاصی داشته باشید به سادگی می توانید نقشه زاهدان را به صورت آنلاین نگاه کنید.

  زاهدان شهری مرزی است و سفر به آن خالی از لطف نیست چرا که سفر موجب پختگی انسان می شود، بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی! تجربه، زندگی شما را خواهد ساخت، بار و بندیل خود را ببندید، نقشه زاهدان را تهیه کنید و عازم این شهر زیبا شوید. سفر خوبی برای شما آرزومندیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی سعادت
۱۴:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
لینک دانلود نداره نقشه PDF زاهدان
مصطفی
۰۲:۲۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام
عالیییییییییییییییی