سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقیمی مطرح کرد:

دو سال از اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی عقب مانده ایم

استاندار تهران گفت:از اجرای قانون طرح کاداستر اراضی کشاورزی حدود دو سال است که عقب مانده‌ایم که این موضوع اشکال شرعی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین مقیمی استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که امروز عصر در استاندتری برگزار شد، اظهار داشت : طرح کاداستر اراضی کشاورزی محسنات زیادی دارد که باید این طرح را طبق قانون اجرا می‌کردیم.

وی افزود: یک اشکال در اجرای قانون کاداستر در تهران وجود دارد و آن عمل نکردن به قول و قرار‌ها و استفاده نادرست از زمان و وعده هایمان است و فکر می‌کنیم چون تهران هستیم می توانیم به راحتی از این قانون عبور کنیم.

مقیمی گفت: از اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی حدود دو سال است که عقب مانده ایم که این موضوع اشکال شرعی محسوب می شود چرا که از حقوق مردم گرفته شده است و ما همه مسئول هستیم.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی برای ثبت اسناد طرح کاداستر فردی را مسئول کند .

استاندار تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، محیط زیست ،اوقاف و جهاد کشاورزی باید این طرح را به طور کامل اجرا کنند.

وی افزود: نامه‌ای به شهرداری تهران برای ورود به طرح کاداستر اراضی کشاورزی فرستاده‌ایم تا آن‌ها نیز اموالشان را برای سند‌دار کردن در طرح کادستر معرفی کنند.

مقیمی گفت: برای اجرای طرح بازنگری نیز از وزیر راه و شهرسازی در خواست کردیم تا هیاتی را برای پیگیری موضوع بازآفرینی انتخاب کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.