سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش دشمن برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و مسؤولان

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: دشمن برای اختلاف در سیستم اقتصادی نظام و بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و مسؤولان در حال تلاش و برنامه‌ریزی است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ ولی‌الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر امروز در دیدار با مجمع روحانیون خرمشهر، با تأکید بر اینکه در حال حاضر دشمنان به دنبال اختلاف و جدایی مردم از مسؤولان هستند، گفت: دشمن برای اختلاف در سیستم اقتصادی نظام و بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و مسؤولان در حال تلاش و برنامه‌ریزی است.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان به وحدت نیاز داریم، مردم و مسؤولان باید در کنار یکدیگر باشند تا مشکلات حل و رفع شود.

فرماندار ویژه خرمشهر با تأکید بر اینکه مردم در نظام مقدس اسلامی ولی نعمت هستند، گفت: مسؤولیت در نظام مقدس اسلامی به عنوان امانت است، مسؤولین باید در این نظام نوکر و خدمتگذار مردم باشند و امورات و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

حیاتی در رابطه با وضعیت اشتغال در خرمشهر، گفت: دولت از سال گذشته بسته‌های حمایتی را در جهت اشتغال تعریف کرد، اکنون ۱۵ واحد تولیدی به ارزش ۲۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۴۳ نفر تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: شهرستان خرمشهر در جذب تسهیلات اشتغالزایی در استان خوزستان در رتبه اول قرار دارد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: کمیته‌ای از فرمانداری، اداره کار و اداره صنعت و معدن تشکیل شده است که این کمیته وظیفه دارد نیروهای بومی و غیربومی کارخانجات را بررسی کنند.

انتهای پیام/ د

برنامه ریزی  دشمن برای بی اعتماد کردن مردم

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.