سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیائومی حسگر تشخیص چهره را به Mi Pad 4 اضافه می‌کند +تصاویر

در خبرهای تأیید شده از شرکت شیائومی مشخص شده این شرکت Mi Pad 4 را با تکنولوژی هوش مصنوعی تشخیص چهره تولید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یکی دیگر از مشخصاتی را که قرار است برای محصول بعدی خود یعنی Mi Pad 4 استفاده کند، تأیید کرد. با پستی که این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است مشخص شده شیائومی قصد دارد تبلت Mi Pad 4 را با تکنولوژی باز کردن قفل صفحه نمایش با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص چهره، تولید کند.

بنابراین، کسانی که از Mi Pad 4 استفاده می‌کنند قادر خواهند بود قفل تبلت خود را با نگاه کردن به صفحه نمایش باز کنند. همانطور هم که می‌دانید، این تکنولوژی از دوربین جلوی دستگاه استفاده می‌کند و نسبت به تکنولوژی استفاده شده در دستگاه‌های iPhone X اپل امنیت کمتری دارد.

شرکت شیائومی در مورد سخت‌افزار این تبلت‌ها از قبل وجود پردازنده اسنپدراگون 660 را تأیید کرده بود و تیزرهای تبلیغاتی از این تبلت، وجود یک دوربین در پشت دستگاه را تأیید کرده‌اند. گفته می‌شود Mi Pad 4 با دوربین‌های 13 . 5 مگاپبکسلی و باتری 6هزار میلی‌آمپری تولید خواهد شد. 

شایعه تازه‌ای هم که درباره آن شایع شده این است که دو مدل از این تبلت ساخته خواهد شد؛ یک مدل وای-فای و دیگری مدل LTE با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی و یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. همچنین گفته می‌شود که این دو مدل تبلت دارای دو قیمت 230 دلاری و 305 دلاری خواهند بود. این تبلت به صورت رسمی در تاریخ 25 ژوئن (4 تیر) به طور رسمی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.