سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره مدیریت آموزشی میزبان مدیران مدارس کارون

دوره آموزشی مدیریت آموزشی ویژه مدیران مدارس شهرستان کارون با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان و دانشگاه فرهنگیان خوزستان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست مشترکی با حضور عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون و حسن جرفی، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان با هدف بررسی راه های همکاری این 2 نهاد آموزشی برگزار گردید.


عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در این نشست با اشاره به رسالت دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان متعهد و متخصص بیان داشت: توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به دانشگاه فرهنگیان نشاندهنده اهمیت این دانشگاه در نظام آموزشی کشور است.

وی فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را معلمانی کارآمد معرفی و اذعان کرد: آشنایی با روش ها و فنون نوین تدریس و طی کردن کارورزی های متعدد سبب افزایش توانمندی دانشجو معلمان خواهد شد.

حسن جرفی، مدیر امور پریس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان در این نشست از افزایش همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه فرهنگیان استان و آموزش و پرورش کارون استقبال نمود.

در این نشست مقرر گردید کارگاه های مدیریت آموزشی ویژه مدیران مدارس مقاطع مختلف شهرستان کارون با حضور اساتید دانشگاه فرهنگیان برگزار شود.

بحث و بررسی راه های برپایی همایش های علمی مشترک و برگزاری کارگاه های آمادگی مسابقات قرآن دانشجو معلمان در دارالقرآن های آموزش و پرورش کارون از حاشیه های این نشست بود.

انتهای پیام/گ

برگزاری دوره آموزشی در کارون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.