سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایانه جدید فرودگاه بجنورد افتتاح شد

پایانه جدید فرودگاه بجنورد عصر پنجشنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رزاز مدیر فرودگاه بجنورد در حاشیه افتتاح این پایانه گفت: برای ساخت این واحد فرودگاهی در گستره چهار هزار و 600 مترمربع بیش از180 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 وی اظهار داشت: اجرای این' پروژه عمرانی از سال 90 تا 96 به طول کشیده است.

رزاز درباره ظرفیت های پایانه جدید فرودگاه بجنورد گفت: با بهره برداری از آن، سرانه فضای مسافری از هزار و 200 مترمربع به حدود چهار برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در پایانه جدید، مکان و بسترها برای گمرک نیز فراهم شده است افزود: اکنون پروازهای بین المللی از این فرودگاه قابل انجام است.
مدیر فرودگاه بجنورد افزود: در صورت اقدام مدیریت حج و زیارت استان، انجام پروازهای عتبات عالیات و نیز حج عمره از این فرودگاه میسراست و در این باره مشکلی وجود ندارد.

رحمانی فضلی در سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی از نوار مرزی این استان با ترکمنستان بازدید می کند و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و نشست ستاد اجتماعی و فرهنگی حضور خواهد یافت.

گفت و گو با خبرنگاران و حضور در سیمای استانی اترک از جمله برنامه های دیگر در نظر گرفته شده برای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور در سفر به استان خراسان شمالی است.

انتهای پیام/ب

سفر وزیر کشور به خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.