سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علوی گرگانی در دیدار با رییس رسانه ملی مطرح کرد؛

دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی تمامی ندارد/باید با انسجام و همدلی مقاومت کنیم

آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید گفت:اگر همه در کنار هم، وحدت و انسجام داشته باشیم دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام بدهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر هم پیمانان آن‌ها تمامی نداشته و ندارد، اظهار کرد:آنها هرآنچه در چنته داشته اند رو کرده اند و بیش از این زورشان نمی‌رسد و ما باید با انسجام و همدلی مقاومت کنیم.

وی خواستار توجه ویژه و بیش از پیش رسانه ملی به شعائر اسلامی شد و افزود:صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه عمومی باید تقویت ولایت فقیه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

آیت الله علوی گرگانی برخی انتقادات و نظرات مراجع و علما درباره برنامه‌های صدا و سیما را مشفقانه و برای کمک به مدیریت رسانه ملی دانست و افزود:ما صدا و سیما و مدیریت آن را آگاه به مسائل روز و حساس به مسائل دینی و شرعی می‌دانیم و امیدواریم همواره به حدود شرعی و اخلاقی توجه ویژه داشته باشد.

وی همچنین برخی نقطه نظرات خود درباره بعضی برنامه‌های صدا و سیما را خطاب به رییس رسانه ملی بیان کرد.

در این دیدار دکتر علی عسگری هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های رسانه ملی گفت:ما در یک جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم و با تمام توان تلاش می‌کنیم از دین، انقلاب و فرهنگ و هویت خود دفاع کنیم.

رییس رسانه ملی از آیت الله علوی گرگانی درخواست کرد تا برای موفقیت همکاران صدا و سیما دعا کنند.

انتهای پیام/

دیدار رییس رسانه ملی با آیت الله علوی گرگانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.