سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از یک میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات

مردم خراسان جنوبی از ابتدای سال بیش از یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در  یازدهمین جشنواره " نشان محبت " گفت: تعهد استان برای بازسازی عتبات عالیات  سالانه 3 میلیارد تومان است که مردم خراسان جنوبی پارسال این کمک ها را به 4 میلیارد و 500 میلیون تومان رساندند که این نشان از ارادت و محبت مردم این استان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.

وی افزود: جشنواره نشان محبت با همکاری عوامل برنامه تلوزیونی کوی محبت شبکه دو سیما در استان های مختلف کشور به منظور جذب کمک های خیران برای بازسازی عتبات عالیات برگزار می شود.

جوینده اظهار کرد: در ساخت بنای صحن حضرت فاطمه زهرا (س) مردم خراسان جنوبی نقش پررنگی داشتند و برای این طرح حدود 20 میلیارد تومان سنگ ارسال کردیم .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به طرح فروش خشت های طلا افزود: هم اکنون خانواده های شهدا در این طرح پیشتاز هستند و مردم  هم می توانند با خریداری هر خشت طلا به قیمت 3 میلیون تومان در ترفیع سازی گنبد حرم امام حسین (ع) همکاری کنند.

وی با بیان اینکه به پیشتازی بانوان هنرمند خراسان جنوبی در بافت فرش برای اهدا به عتبات عالیات گفت: هم اکنون 15 هزار نفر در  260 کارگاه قالی بافی استان مشغول به این فعالیتند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود: این جشنواره قرار است از شبکه 2 سیما پخش شود.

جوینده در پیایان گفت: واگذاری یک معدن با ذخیره 150 هزار تن  سنگ ، اهدای طلا ، باغ زرشک  و کاشی  از جمله کمک های خیران  خراسان جنوبی در یازدهمین  جشنواره  نشان محبت  برای بازسازی عتبات عالیات در بیرجند بود.

انتهای پیام/ ط آ

کمک مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.