سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه میلیونی ۲ شکارچی متخلف در رودبار

شکارچیان متخلف در رودبار ۱۶۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مصطفی فلاح، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: ۲ شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار یک رأس کل و بز کرده بودند، ۱۶۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: این شکارچیان متخلف بعد از دستگیری به مراجع قضایی معرفی و ضمن مصادره اسلحه، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه به عنوان ضرر و زیان حیات وحش و ۶۰ میلیون ریال جریمه به نفع دولت محکوم شدند.

سرپرست اداره محیط زیست رودبار خاطرنشان کرد: ۲ شکارچی غیرمجاز با کمین در مسیر حرکت گله‌های کل و بز، یک رأس از آن‌ها را شکار کردند که با هوشیاری و تلاش محیط بانان شهرستان دستگیر و توسط اداره محیط زیست به مراجع قضایی رودبار معرفی شدند.

فلاح تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار به صورت شبانه روزی زیستگاه‌های حیات وحش شهرستان را در رصد خود دارد و با مجرمان شکار و صید برخورد قاطعانه‌ای می کند.

وی از دلسوزان حیات وحش و طبیعت دوستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی در رودبار، با یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با شماره تماس ۰۱۳۳۴۶۲۳۰۴۴ تماس گرفته و به پاسداری و حفاظت محیط زیست کمک کنند.

 

انتهای پیام/ع

۱۶۰ میلیون ریال جریمه برای ۲ شکارچی غیرمجاز در رودبار

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.