سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اصفهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران :

نقش کلیدی رسانه در توسعه صنعت گردشگری

شهردار اصفهان گفت: رسانه های دیداری و شنیداری در حوزه گردشگری و صنعت توریسم تاثیر بسزایی دارند، از این رو نقش کلیدی رسانه در همه ابعاد اجتماعی انسان مشهود است.

  قدرت الله نوروزی در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و دومین نمایشگاه بین المللی هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ اصفهان  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: به طور قطع حضور کشورهای دیگر در چنین نمایشگاه هایی در توسعه صنعت گردشگری نقش بسیار مهمی دارند، به ویژه اصفهان با در دست داشتن ابزار لازم می تواند گردشگری را به صنعتی پیشرو و پاک تبدیل کرده و صنعتی پایدار ایجاد کند.
وی با اشاره به استقبال مردم از این نمایشگاه افزود: حضور هفت سفیر از کشورهایی همچون تاجیکستان، گرجستان، ازبکستان، ژاپن و کره جنوبی به رونق و توسعه گردشگری کمک کرده و این صنعت را به اقتصادی پایدار مبدل می کند.
نوروزی در ادامه به سفر لهستان و حضور در اجلاس شهرهای خلاق جهان اشاره و اظهار کرد: حضور اصفهان در کنار ۲۵۰ شهر خلاق دنیا در کراکوف موجب شد تا با تعامل و تبادل نظر با شهرداران دنیا بتوانیم در حوزه صنعت توریسم و صنایع دستی اصفهان تسهیلات و فرصت های جدیدی را ایجاد کنیم.
شهردار اصفهان در پایان خاطرنشان ساخت: بخش خصوصی با استفاده از این تسهیلات و فرصت ها می توانند در توسعه صنعت گردشگری سهیم باشند.
گفتنی است در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان 80 مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، مازندران، فارس، خراسان رضوی، کیش، هرمزگان و قم حضور دارند و توانمندی‌های خود را در عرصه‌های گردشگری، هتلداری، اقامتی و پذیرایی به نمایش عمومی می‌گذارند.

انتهای پیام /  

اظهار نظر شهردار اصفهان درباره گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.