سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزارت کشور :

شهرک‌های صنعتی بدون درآمد خراسان شمالی شناسایی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: شهرک‌های صنعتی بدون درآمد خراسان شمالی شناسایی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور امروز در نشست سرمایه گزاری و بازرگانی خراسان شمالی از مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواست که شهرک‌های صنعتی بدون درآمد را شناسایی و تعیین تکلیف کند.

دین پرست گفت: یکی از لازمه‌های توسعه وجود هم افزایی و تعامل میان مدیران است، هر جا تعامل بوده توسعه و پیشرفت شکل گرفته است.
دین پرست در بخش دیگری از سخنان خود درباره بدهکاری پروژه‌ها به بانک‌ها اظهار داشت: همچنین طرح‌ها و پروژه‌های بلاتکلیف که از شبکه بانک‌ها تسهیلات دریافت کرده اند و پیشرفت مناسبی ندارند نیز باید شناسایی شود.

وی با بیان اینکه در چارچوب قانون و با رعایت ضوابط از تولیدکننده‌ها حمایت می‌کنیم افزود: سهل انگاری و مسامحه در حمایت از تولیدکننده‌ها به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست.

سیاوش وحدت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: تنها چند شهرک صنعتی استان درآمد دارد.

وی با بیان اینکه وجود سه شهرک از ۹ شهرک و ۵ ناحیه صنعتی در این استان کفایت می‌کند، افزود: ایجاد برخی شهرک‌های در استان با فشار نماینده‌ها بوده است.

سیاوش وحدت گفت: حدود ۲۴ درصد از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان غیر فعال و راکد است.

اکنون ۵۵ واحد صنعتی از ۲۳۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان به علت‌های مختلف غیر فعال و راکد شده است و مابقی با ظرفیت‌های متفاوت فعالیت دارند.
بیشترین واحد‌های غیرفعال استان مربوط به شهرک صنعتی شیروان است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: تاکنون ۲۳۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده که برای آن ۲ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/آ


حدود ۲۴ درصد از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان غیر فعال و راکد است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.