سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح «زندگی به رنگ خدا»در جوار بقاع امامزادگان شاخص استان زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:طرح «زندگی به رنگ خدا»در جوار بقاع امامزادگان شاخص استان زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام سید موسی موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛بزرگ‌ترین خطر امروز جامعه را گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری‌ رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در استان است.
وی افزود:بر همین اساس طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارتهای فردی، مهارتهای زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده و مهارت‌های زندگی با رویکرد فرزندپروری برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  با اشاره به اینکه قبل از اجرای این طرح 20 نفر جهت گذراندن دوره های ویزه مربیگری این طرح به قم اعزام می شوند گفت: پس از این دوره ها آزمون ورودی مربیان به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

موسوی درباره منابع این آزمون گفت: در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد مهارتهای فردی، کتاب «مهارتهای سازگاری» نوشته محمد حسین‌زاده، در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده، کتاب «اخلاق در خانواده» نوشته جمعی از نویسندگان و در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد تربیت فرزندپروری، کتاب «اصول تربیت» به قلم علی اصغر احمدی به‌عنوان منابع آزمون انتخاب شده‌اند.
 
وی گفت:کتابچه شاخص‌ها و ضرورتهای تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری نیز به‌عنوان منبع مشترک برای هر سه گرایش به شهرستانها ارسال شده است.

حجت الا سلام خاطر نشان کرد :در حال حاضر این برنامه در امامزاده سید ابراهیم زنجان برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ن
 

اجرای طرح به رنگ خدا در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.