سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيری فروشنده داروهای غير مجاز در فضای مجازی

فردی كه اقدام به تبليغ و فروش داروهای غير مجاز در يكی از شبكه های اجتماعي می کرد ازسوی ماموران پليس فتای استان شناسايی و دستگير شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  بيان داشت : در پي رصد و پايش فضاي مجازي توسط كارشناسان اين پليس، با شناسايي صفحه اي با عنوان "فروش داروهاي ناياب" بررسی موضوع در دستور كار قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با انجام اقدامات تخصصي در فضاي مجازي و تلاش شبانه روزي كارشناسان اين پليس عامل ايجاد صفحه شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و جهت اقدامات قانوني تحويل مراجع قضائی شد.

وي افزود: متهم كه منزل خود را محل فروش و توزيع انواع داروهاي غير مجاز کرده بود در بازرسي هاي انجام شده شناسايي و داروهاي غيرمجاز وي توقیف شدند.

سرهنگ مرتضوي در پايان هشدار داد:تبليغ و فروش دارو در فضاي مجازي جرم بوده و پليس با افرادي كه سلامت شهروندان را به خطر مي اندازند با قاطعيت برخورد می کند، همچنين به شهروندان توصيه کرد براي حفظ سلامت خود و عزيزانشان، حتماً داروهاي مورد نياز و اقلام بهداشتي را از مراکز قانوني و داروخانه هاي معتبر تهيه كنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.