سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان مجلس رسالتی سنگین بردوش دارند

مسعود پزشکیان گفت: نمایندگان باید به فکر اقشار آسیب‌پذیر باشند لذا ما در مجموعه مجلس شورای اسلامی رسالتی سنگین بردوش داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش روایت خدمت در استان سمنان گفت: نمایندگان باید به فکر اقشار آسیب‌پذیر باشند لذا ما در مجموعه مجلس شورای اسلامی رسالتی سنگین بردوش داریم.

وی افزود: بر اساس ملاک‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عمل انقلابی بیان می‌فرمایند، انقلابی بودن نمایندگان را نه در غیرمنطقی بودن و غیرقانونی عمل کردن، بلکه در اقدام آن‌ها باید جستجو کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مقاصد دشمنان از این امر، آسیب‌پذیر کردن مردم و قرار گرفتن آن‌ها تحت‌فشار اقتصادی است تا از انقلاب اسلامی ناامید شوند حال‌آنکه مردم دوستدار انقلاب اسلامی هستند و هوشیار در برابر این توطئه‌ها خواهند بود.

مسعود پزشکیان گفت: اگر ما امروز نیاز واقعی مردم به‌ویژه قشر متوسط و کم برخوردار کشور را ببینیم و در رفع آن بکوشیم آسیب‌پذیری‌مان را در برابر هجمه دشمنان کاهش داده‌ایم.

وی اظهار داشت: اگر قوای سه‌گانه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تأکید فرمودند، با آن‌کسانی که برای مردم در حوزه اقتصادی اعمال فشار می‌کنند برخورد محکمی نداشته باشند، نقشه‌های آمریکا برای ایران اسلامی عملی می‌شود و این امر، خطرناک است.

انتهای پیام / ق

نقشه شوم آمریکا برای صنعتگران ایرانی/ شرایط اقتصادی جنگی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.