سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای علمی در قزوین

یادواره شهدای علمی در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نجاتی مسئول بسیج اساتید استان قزوین در این مراسم گفت: مردم ایران با نثار خون هزاران شهید توانستند رژیم طاغوت را سرنگون و نظام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کنند.

نجاتی افزود: در ۸ سال دوران دفاع مقدس دشمن سعی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت که که شهدا با نثار خون خود نقشه آنان را خنثی کردند.

وی اضافه کرد: در دو دهه اخیر هم که دوران فتح قله‌های علم و فناوری است، دانشمندان علمی با فدا کردن خود، دشمن را رسوا کردند و به الگوی الهام بخش برای ملت‌های خسته از استکبار و جهان تبدیل شدند.

مسئول بسیج اساتید استان گفت: برخی از آزاد اندیشان گفته اند که به رغم تحریم‌های گسترده و شدیدترین مجازات ها، ایران به یک دژ علمی تبدیل شده که با ساخت هواپیمای بدون سرنشین و موشک‌های قاره پیما نگاه جهان را به سمت خود معطوف کرده است

نجاتی با بیان اینکه دور هم جمع شده ایم تا از شهدا الگو بگیریم گفت: بسیج اساتید با بیش از هزار و ۱۰۰ نفر عضو ، ظرفیت عظیمی برای استان است و هیچ تشکلی به این حجم در استان وجود ندارد که بتوان از آن استفاده کرد.

 مسئول بسیج اساتید استان گفت: امروز در استان مسائلی وجود دارد که راه حل آن به دست نخبگان و اساتید دانشگاه هاست.

نجاتی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: به ازای هر ٣ ازدواج در استان شاهد یک طلاق هستیم که در این مسائل اساتید می‌توانند راه کار ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در کشاورزی و کم آبی مشکلات زیادی وجود دارد گفت: یا اساتید مومن انقلاب نمی‌توانند از نظر فکری و علمی برای حل مسائل پیش قدم شوند.

مسئول بسیج اساتید استان اضافه کرد: بسیج اساتید قرار است در استان اندیشکده اقلیم محور را شکل دهد تا با توجه به ظرفیت استان در مسائل مختلف ورود کند.

انتهای پیام/

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علمی در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.