سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار:

کنکور سراسری در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: کنکور سراسری برای اولین بار در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالنبی یوسفی عصر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌هایی که مردم عسلویه در سال‌های اخیر داشته اند بحث برگزاری آزمون کنکور سراسری بود که مجبور بودند برای آزمون کنکور به شهرستان‌های همجوار بروند.

یوسفی افزود: کنکور سراسری با همت تمامی شما‌ها دست اندرکاران عرصه آموزش وپرورش امسال برای اولین در عسلویه برگزار خواهد شد، اگر همدلی، همراهی و همکاری شما‌ها نباشد کار مثبتی در شهرستان صورت نخواهد گرفت.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه تمام کار‌ها طبق یک زمانبندی منسجم و مشخص صورت گیرد تا مشکلی در برگزاری آزمون بوجود نیاید گفت: آرامش فضای کنکور در عسلویه باید صد درصد باشد و تمامی اداراتی که باید در روز‌های برگزاری آزمون در کنار آموزش و پرورش باشند از همین امروز تمهیدات لازم را ببینند.

یوسفی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نفت و گاز، شهرداران و دهیاری بیدخون که همکاری خوبی جهت هر چه بهتر برگزار کردن آزمون کنکور دارند تشکر کرد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز با بیان اینکه در سال گذشته رشد صد درصدی در کنکور سراسری داشته‌ایم گفت: به همت فرماندار عسلویه امسال توانستیم برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش عسلویه مجوز برگزاری کنکور سراسری را بگیریم.

حسین احمدی افزود: طی این دو سه سال اخیر آموزش و پرورش عسلویه از نظر آموزشی رشد خوبی داشته و این امر باعث شد که در سال قبل برای اولین بار رتبه زیر هزار کنکور سراسری در شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/م

کنکور سراسری برای اولین بار در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.