سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور در گرگان:

مردم مطالبه اقتصادی دارند/آمریکا دیگر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر شود

وزیر کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری دغدغه زیادی نسبت به موضوع اقتصاد مقاومتی دارند، گفت: ‌در حال حاضر مطالبه نخست مردم اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در جلسه گزارش وضعیت اقتصادی استان گلستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال استان گلستان گفت: ظرفیت‌های خوبی این استان دارد و باید تلاش کنیم که از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود و استاندار گلستان نیز اقدام‌های خوبی در مدتی که در استان فعالیت می‌کنند، داشته است.

وی با بیان اینکه نمایندگان این استان در مجلس پیگیر و منسجم هستند و ارتباط خوبی با دولت دارند، افزود: علت سفر به استان گلستان و خراسان شمالی بازدید از مناطق مرزی بود و مسئولان استان درخواست داشتند که جلسه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و ما نیز استقبال کردیم.

رحمانی فضلی گفت: مقام معظم رهبری دغدغه زیادی به موضوع اقتصاد مقاومتی داشته و مطالبه اول مردم اقتصادی است و موضوع اقتصادی در برابر تهدید‌های خارجی نیز حائز اهمیت است.

وی گفت: در برابر همه خلف وعده‌ها که داشتند ایران به مسئله برجام پایبند بوده و شاهد این بودیم که رئیس جمهور جدید آمریکا به راحتی برجام را نادیده گرفت و گفته شرایط را سخت و به گونه‌ای ادامه می‌دهم که ایران باز دوباره با ما مذاکره کند.

وزیر کشور با بیان اینکه در دنیا به دنبال احقاق حق خود بوده و به عهد‌های بین‌المللی خود وفادار هستیم، اما از عزت و استقلال خود دفاع می‌کنیم، گفت: در چهل سالگی که از عمر انقلاب می‌گذرد فراز و فرود‌های زیادی داشتیم و هشت سال در جنگ بودیم و تحریم‌های سخت و شدید علیه ما بوده و در این مقطع نیز رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد به شیوه خود دنیا را مدیریت کند و یقینا دچار سختی و مشکل می‌شویم و مردم باید این موضوع را بفهمند.

رحمانی‌فضلی گفت: یکی از فشار‌هایی که غرب به ما می‌آورد حقوق بشر بود و آمریکا از حقوق بشر خارج شد و امروز دیگر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر شوند.

انتهای پیام/م

 

آمریکا دیگر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.