سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان به سالمندان در مراکز خدمات جامع سلامت

مراکز خدمات جامع سلامت استان خدمات رایگانی همچون معاینات،مراقبتهای خاص،داروهای مکمل و دوره های آموزشی به سالمندان ارائه می دهند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛زنگویی رئیس شبکه بهداشت شهرستان بیرجند با بیان اینکه مراکز خدمات جامع سلامت استان خدمات رایگانی همچون معاینات،مراقبتهای خاص،داروهای مکمل و دوره های آموزشی به سالمندان ارائه می دهند،گفت:این خدمات شامل کنترل فشار خون،قند خون، قد و وزن، تعیین رژیم غذایی،مشاوره های تغذیه ای ، داروهای مکمل و معاینه دکتر متخصص است که به صورت رایگان برای سالمندان و افراد میانسال انجام می شود.


وی از برگزاری کلاسهای آموزشی برای این افراد در این مراکز خبر داد و افزود:به دلیل وجود برخی بیماریهای شایع در این سنین همچون پوکی استخوان و سرطانها، دوره های آموزشی برای آموزش و پیشگیری از این بیماریها و روش تغذیه مناسب در خصوص آن، برای سالمندان برگزار می شود .


 زنگویی گفت:در روستاها نیز این خدمات به سالمندان ارائه می شود و سالمندان در صورت نیاز به ویزیت پزشک،در همین مراکز توسط پزشک مستقر ویزیت شده و داروها را با بیمه روستایی از داروخانه مرکز دریافت می کنند.

انتهای پیام/غ

خدمات رایگان مراکز جامع سلامت به سالمندان

برچسب ها: علوم پزشکی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.