سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از نایب قهرمانان رقابت های لیگ دوچرخه سواری کشور + تصاویر

مراسم استقبال از تيم صنعت مس کرمان که پس از كاشی پرسپوليس يزد بر سکوی دوم مسابقات لیگ جوانان کشور ایستاده بود، لحظاتی پیش در راه آهن کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین دوره ی مسابقات دوچرخه سواری لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان با حضور 17 تیم در قالب 80 ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی تهران در پیست مجموعه آزادی برگزار شد.

از استان کرمان، تيم جوانان صنعت مس کرمان به مربيگری ابوالفضل گيلانی پور و سرپرستی مصطفی سعيد با ترکیب عليرضا رمضانی، مجيد رشيدی، محمد چرخ انداز، حسين بهرامی، علی امين زاده و طاها صادقی در این مسابقات حضور یافت.

رقابت ها در رشته های سرعت و نيمه استقامت شامل: اومينيوم، اسكراش، المپيک اسپرينت، ٢٠٠متر ، ٣٠٠٠متر انفرادي، ٤٠٠٠متر تيمی، مديسون، پوينترس و١٠٠٠متر به مدت دو روز برگزار شد.

در پایان، در رشته اسكراش مجيد رشيدي موفق به کسب مقام سوم شد، محمد چرخ انداز نیز در يك كيلومتر مقام سوم را کسب کرد و در المپيك اسپرينت هم با ترکیب محمد چرخ انداز، عليرضا رمضانی و مجيد رشيدی جايگاه سوم بدست آمد.

تیم مس در مسابقه ٤٠٠٠ متر نیز، با ترکیب عليرضا رمضانی، علی امين زاده، حسين بهرامی و مجيد رشيدی نايب قهرمان شد.

همچنین در رشته دور امتيازی حسين بهرامی و در رشته ی اومينيوم علی امين زاده بر سکوی دوم ایستادند.

در مجموع تیمی، تيم صنعت مس کرمان پس از كاشی پرسپوليس يزد بر سکوی دوم مسابقات لیگ جوانان کشور ایستاد و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

این تیم پس از ورود به کرمان در راه آهن مورد استقبال جامعه ورزش قرار گرفت.

گیلانی پور، سرمربی تیم صنعت مس کرمان در حاشیه ی این مراسم استقبال به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در این مسابقات که در مجموع ۸ رشته برگزار شد، تیم کرمان توانست با 6 مدال رنگارنگ مقام دوم این مسابقات را از آن خود کند.

وی افزود: یزد نیز به مقام اول رقابت ها دست یافت و مشهد هم مقام سوم مسابقات را به دست آورد.

 

 

انتهای پیام/ب

مراسم استقبال از تیم دوچرخه سواری مس در راه آهن کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.