سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات سازمان میادین میوه و تره بار در خصوص تعطیلی میادین در روز عید فطر

سازمان میادین میوه و تره بار در واکنش به انتقادات مطرح شده نسبت به تعطیلی میادین تره بار در روز عید فطر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی شهروندان تهرانی مبنی بر عدم اطلاع رسانی تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار در روز عید فطر توضیحاتی را ارائه کرد.

در جوابیه روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار آمده است: به اطلاع می‌رساند که سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری خبر برنامه و ساعت کاری تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تابعه را علاوه در سایت رسمی سازمان، در برخی از خبرگزاری‌ها و کانال های خبری اطلاع رسانی کرده و به آگاهی شهروندان رسانده است.

شایان ذکر است، با توجه به تقارن عید سعید فطر و روز جمعه که به طور معمول میادین و بازارها در این روز فقط در یک شیفت کاری فعال می باشند، میادین و بازارهای میوه و تره بار تنها در این روز و برای یک شیفت کاری تعطیل بودند و روز شنبه علی رغم تعطیلی رسمی، میادین و بازارهای میوه و تره بار در نوبت صبح باز بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.