سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحى: سوابق ورزشى و فوتبالى ام باعث شد به استقلال ورود كنم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: سوابق ورزشى و فوتبالى ام مورد رصد سلطانى قرار گرفت و به همین دلیل توانستم به استقلال ورود کنم.

امير حسين فتحى در گفتگو خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اينكه مطرح شده وى به خاطر دوستى با وزير ورزش و جوانان به عنوان عضو هيئت مديره باشگاه استقلال انتخاب شده است گفت: ابتدا بايد بگويم ساليان سال است كه وزير ورزش و جوانان را مى شناسم و با او دوستى چندين ساله دارم و به همين دليل سلطانى فر تشخيص داد كه در اين برهه زمانى به عنوان عضو هيئت مديره باشگاه استقلال به اين باشگاه كمك كنم.

فتحى افزود: البته بايد ياد آور شوم كه وزير ورزش و جوانان شخصيتى نيست كه به خاطر ارتباطات دوستى به كسى پستى بدهد بلكه سلطانى فر سوابق ورزشى و فوتبالى من را لحاظ كرد تا به استقلال ورود كنم.

او ادامه داد: بنابراين انتخاب من در استقلال توسط شخص وزير ورزش و جوانان به خاطر حضور ٣٠ ساله در فوتبال و سابقه ورزشى بوده است و با توجه به اين مساله در نظر دارم تجربه و همه توانايى ام را به كار بگيريم تا كارهاى اين باشگاه به خوبى مديريت شود. بنابراين باز هم مى گويم سلطانى فر با آگاهى كامل از سابقه ورزشى بنده حضورم را در استقلال تاييد كرد و من هم با تلاش و توانم هر كارى براى سربلندى اين تيم و هواداران محبوب استقلال انجام مى دهم.

عضو جديد هيئت مديره باشگاه استقلال بيان كرد: به خاطر علاقه ام به تيم استقلال سعى خواهم كرد كه با كمك وزير ورزش و جوانان از سابقه ام در گذشته استفاده كنم و بتوانم قدمى در رفع مشكلات استقلال بردارم.

انتهای پیام/

اظهارات فتحی در مورد حضورش در هیئت مدیره استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.