سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مسئولان از شعب ۱و۲ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز

مسئول حفاظت و اطلاعات شورا‌های حل اختلاف خوزستان در بازدیدی از نزدیک در جریان فعالیت شعب ۱و۲ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز قرار گرفت.

فرشاد هوشجون، مسئول حفاظت و اطلاعات شوراهای حل اختلاف خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بازدیدی در شعب 1 و 2 شورای حل اختلاف اهواز  انجام شد که از نزدیک در جریان فعالیت ،روند رسیدگی و اجرای احکام صادره قرار گرفتیم.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از زحمات قضات و پرسنل اجرای احکام، هدف از تشکیل شعبه دوم اجرای احکام را تسریع و تدقیق در اجرای احکام صادره و جلوگیری از اطاله دادرسی عنوان کرد.

  هوشجون بیان داشت: اجرای احکام تبلور تصمیمات صادره در شعب است و انتظار می رود همکاران محترم اجرای احکام، اهتمام کافی در راستای فعالیت سریع و با دقت به خرج دهند تا بدینوسیله جامعه خود را متاثر از اجرای احکام قضایی به موقع و عادلانه ببیند.

وی افزود: حفاظت و اطلاعات با هر فرد و یا جریانی که در کار رسیدگی شعب اخلال وارد نماید قاطعانه و قانونی برخورد خواهد نمود.

در ادامه این بازدید قضات و پرسنل اجرای احکام این شعب به ارائه نظرات،پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص رفع مشکلات اجرای احکام پرداختند.

انتهای پیام/م

نظارت بر کار شورای حل اختلاف خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.