سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرچمدار جدید اوپو یک گوشی انقلابی و گران است +تصاویر و فیلم

گوشی جدید شرکت چینی اوپو به نام Find X قرار است با قیمتی حدود هزار و 150 دلار ( 4 میلیون و 900 هزار تومان) به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرچمدار جدید شرکت اوپو، Find X اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که در بازار اروپا و آمریکای شمالی توسط این کمپانی الکترونیکی چینی به فروش خواهد رسید و قیمتی معادل یک‌هزار و 150 دلار (4میلیون و 900 هزار تومان) خواهد داشت. این آخرین خبری بود که کمپانی اوپو در مراسم رونمایی باشکوه خود در لوور فرانسه به منتظران این گوشی داد. این قیمت‌گذاری برای گوشی‌هایی که ظرفیت 256 گیگابایت دارند، اعلام شد و هنوز اطلاعاتی درباره قیمت کمتری از این گوشی به دست نرسیده است. این گوشی‌ها قرار است در ماه آگوست (اواسط مرداد) به سمت اروپا و آمریکای شمالی فرستاده شوند اما هنوز مشخص نیست که این تاریخ برای یکی از این بازارهاست یا اینکه هر دو منطقه در همان تاریخ این گوشی را دریافت خواهند کرد.

قبل از گوشی‌های Find X، فروش گوشی‌های اوپو فقط به بازارهای چین، هند، فیلیپین و چند کشور آسیایی دیگر محدود می‌شد. این مدل جدید که با ویژگی نمایشگر لب‌به‌لب، برای رقابت با غول‌های تجاری تلفن همراه مانند اپل و سامسونگ تولید شده‌اند. ویژگی بارز این گوشی هم دوربین بیرون جهنده آن است که به جای بریدگی روی تلفن همراه جایگذاری شده است.

انتخاب دوربین بیرون جهنده در قسمت بریدگی گوشی Find X می‌تواند یک تصمیم بحث‌برانگیز باشد چرا که با این کار احتمال مشکلات مکانیکی و خرابی در برابر گردوغبار و آب برای گوشی بالا می‌رود اما این می‌تواند نقطه تمایز و جذابیت این گوشی باشد تا دوربین سلفی این دستگاه دیگر بخشی از صفحه نمایش را اشغال نکند.

گفتنی است، اوپو در پروژه‌های بعدی خود قرار است Find X ادیشن لامبورگینی را با قابلیت شارژ سریع و قیمت یک‌هزار و 966 دلار (حدود 8میلیون و 500 هزار تومان) تولید کند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
scorpion Ali
۲۳:۳۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
من دارم گوشی خیلی خوبیه
مرتضی
۰۸:۳۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
عالی بود
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
قیمتش کم کم ۱۳ میلیونه نه چهار و نهصد