سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

122 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 122 میلیارد ریال کالای قاچاق در خرداد ماه سال جاری در همدان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کالای قاچاق موجب رکود اقتصادی در کشور شده و به تولید داخلی ضربه می زند.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی ها و جلسات متعدد، پلیس استان با عزم جدی مقابل هر گونه قاچاق کالا و ارز ایستاده و اجازه نخواهد داد تا افراد سود جو مبادرت به قاچاق کالا و ارز کنند و با شدت با آن ها برخورد میکند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در مقابله با قاچاق کالا و ارز باید جهادی و پرتلاش عمل کنیم افزود: نیاز است دیگر سازمان ها و ارگان ها نیز در این خصوص با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا در این راه توفیقات بیشتری را کسب کنیم.

وی با اشاره به کشف 122 میلیارد ریال کالای قاچاق و ارز در خرداد ماه سال جاری در استان گفت: در کشفیات کالای قاچاق و ارز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش کشفیات داریم.

کامرانی صالح بیان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچيان و اخلالگران در امور اقتصادی، جزء اولويت های انتظامی استان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمينه اعمال مجرمانه به ويژه در بحث کالای قاچاق، فضای استان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

انتهای پیام/ ش

کشف کالای قاچاق در همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.