سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی؛

اجرایی شدن 25 طرح گردشگری در استان آذربایجان غربی

25 طرح گردشگری درآذربایجان غربی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: با توجه به نیاز استان برای افزایش و توسعه زیر ساخت های صنعت توریسم 25 طرح گردشگری در آذربایجان غربی اجرا می شود.

جباری افزود: این طرح ها که درمناطق مختلف استان اجرا می شود شامل 2 هتل پنج ستاره، یک هتل چهار ستاره، مراکز خدمات رسانی و گردشگری و اقامتی و همچنین مجتمع های آب درمانی است.

وی ادامه داد: این طرح ها توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد؛ همچنین تسهیلاتی نیز از منابع مختلف دولتی به آنها اعطا شده و پیش بینی می­شود که حجم سرمایه گذاری های آنها به حدود 46 هزار و 64 میلیارد ریال برسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: با اتمام و بهره برداری از این طرح ها برای 827 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

جباری با اشاره به نیاز استان به افزایش ظرفیت واحدها و امکانات گردشگری، گفت: با توجه به افق برنامه 1404 دولت مبنی بر پیش بینی 20 میلیون گردشگر خارجی برای کشور، افزایش ظرفیت هتلینگ و ایجاد مراکز گردشگری اعم از مذهبی، تفریحی، ورزشی باید در آذربایجان غربی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام /ه

اجرا شدن طرح گردشگری در استان آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.