سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به ریاست معاون وزیر کشور؛

سومین نشست شورای سیاستگذاری همایش اربعین حسینی برگزار شد

سومین نشست شورای سیاستگذاری همایش بین المللی اربعین حسینی به ریاست معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سومین نشست شورای سیاستگذاری همایش بین المللی اربعین حسینی به ریاست معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در تهران برگزار شد.

در این نشست که عصر امروز سه شنبه  به ریاست «حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی و با حضور سایر اعضای شورا از جمله برخی صاحبنظران حوزه و دانشگاه در سالن شهید رجایی ستاد وزارت کشور برگزار شد، اعضا پیش نویس دستورالعمل برگزاری همایش بین المللی اربعین حسینی را بررسی و جمع بندی کردند.

همچنین مقرر شد با جمع بندی بررسی‌های قبلی، تاریخ قطعی برگزاری همایش بین المللی اربعین حسینی (ع) در جلسه آینده شورا، نهایی شده و اعلام شود.

نخستین نشست شورای سیاستگذاری همایش بین المللی اربعین حسینی در اردیبهشت ماه ۹۷ و دومین نشست این شورا نهم خرداد برگزار شد.

گفتنی است؛ دومین همایش بین المللی علمی اربعین ۳ و ۴ آبان ماه ۱۳۹۶ در دانشگاه کربلا و با همکاری ستاد فرهنگی اربعین کشور و دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد؛ این همایش با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولین عالی رتبه دو کشور و روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مؤسسات مرتبط و اندیشمندان تراز اول حوزه علوم انسانی دو کشور ایران و عراق برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.