سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان نایب قهرمان رقابت های لیگ دوچرخه سواری جوانان کشور

تيم صنعت مس کرمان پس از كاشی پرسپوليس يزد بر سکوی دوم مسابقات لیگ جوانان کشور ایستاد و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص داد.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نخستین دوره ی مسابقات دوچرخه سواری لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان با حضور 17 تیم از سراسر کشور به میزبانی تهران در پیست مجموعه آزادی برگزار شد.

وی افزود: تيم جوانان صنعت مس کرمان به مربيگری ابوالفضل گيلاني پور و سرپرستی مصطفی سعيد با ترکیب عليرضا رمضاني، مجيد رشيدي، محمد چرخ انداز، حسين بهرامي، علي امين زاده و طاها صادقي راهي اين مسابقات شده است.

اسلامی تصریح کرد: رقابت ها در رشته های سرعت و نيمه استقامت شامل: اومينيوم، اسكراش، المپيك اسپرينت، ٢٠٠متر ، ٣٠٠٠متر انفرادي، ٤٠٠٠متر تيمي، مديسون، پوينترس و١٠٠٠متر از دیروز آغاز شد و امروز با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی با اعلام اینکه این تیم، روز گذشته نخستین روز رقابت هایش را خوب آغاز کرد، یادآور شد: در رشته اسكراش مجيد رشيدي موفق به کسب مقام سوم شد، محمد چرخ انداز نیز در يك كيلومتر مقام سوم را کسب کرد و در المپيك اسپرينت هم با ترکیب محمد چرخ انداز، عليرضا رمضاني و مجيد رشيدي جايگاه سوم بدست آمد.

اسلامی گفت: امروز در روز دوم این رقابت ها نیز تیم کرمان در مسابقه ٤٠٠٠ متر تيمي، با ترکیب عليرضا رمضاني، علي امين زاده، حسين بهرامي و مجيد رشيدي نايب قهرمان شد.

وی افزود: همچنین در رشته دور امتيازي حسين بهرامي و در رشته ی اومينيوم علي امين زاده بر سکوی دوم ایستادند.

اسلامی تصریح کرد: در مجموع تیمی نیز، تيم صنعت مس کرمان پس از كاشی پرسپوليس يزد بر سکوی دوم مسابقات لیگ جوانان کشور ایستاد و عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

یادآور می شود: سال گذشته تيم مس کرمان به مربیگری آقایان ابوحیدری و  زینلی در رده ی بزرگسالان چهارم و در رده ی جوانان به مقام ششم دست یافته بود.

انتهای پیام/ب

دوچرخه سوران کرمانی بر سکوی دوم رقابت های کشوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.