سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

انتقاد دوباره مجریان و هنرمندان آمریکایی از دونالد ترامپ

هنرمندان و مجریان برجسته آمریکایی در شبکه‌های مختلف تلویزیونی این کشور، به شدت علیه دونالد ترامپ اظهار موضع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنرمندان و مجریان برجسته آمریکایی در شبکه‌های مختلف تلویزیونی این کشور، به شدت علیه دونالد ترامپ اظهار موضع می‌کنند.

ست مایرز مجری و بازیگر معروف آمریکایی در آخرین برنامه خود که از شبکه آی پی تی وی پخش شد، گفت: دولت ترامپ موفق شده است کار‌هایی را انجام دهد که توجه همه را برای مدتی به طور جدی به خود جلب کند و بدون وقفه برای برخی از کار‌های عجیب و غریب او همه‌ی دنیا ما را به تمسخر بگیرند.

وی در این برنامه اظهار کرد: سیاست دونالد ترامپ برای جدا کردن والدین مهاجر از فرزندان خود در مرز و حبس کردن کودکان در اردوگاه‌های مهاجرین به طور طبیعی جهان را به سمت فروپاشی خانواده می‌برد و با تاسف فراوان اظهار می‌کنم، رئیس جمهور دیوانه ما در حال انجام این کار است.

مایرز همچنین با اشاره به کتاب‌هایی که در جهان درباره ترامپ نوشته شده است، اظهار کرد: ترامپ عاشق دیکتاتور‌ها است؛ او آن‌ها را تحسین می‌کند و از آنجا که می‌شود او را با رشوه خرید، پولکی‌ترین دیکتاتور قرن است.

«جیمی» کیمل کمدین، صداپیشه، هنرپیشه، تهیه‌کننده تلویزیونی، مجری و شخصیت مشهور رادیویی در آمریکاست. جیمی کیمل در برنامه جیمی لایو که مجری آن هم است، ترامپ را یک کدو تنبل بی خاصیت نامید و از انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا از مردم جهان عذرخواهی کرد.

وی با تمسخر تولد ترامپ گفت: ترامپ ۷۲ ساله متولد شد، هنگامی که یک کدو تنبل در یک تخت دراز کشیده است.

جیمی کیمل که از منتقدان جدی دولت ترامپ و سیاست‌های آن است، در پاسخ به اظهارات ترامپ در مورد ارتباط با خدا و کتب مقدس برای پیروز شدن در انتخابات آمریکا، بیان کرد: تو در جای دیگری از آمریکا و به کمک کاخ کرملین انتخاب شدی نه کتاب مقدس و خدای آن.

وی همچنین گفت: اظهارات ترامپ در ارتباط با کتاب مقدس بیشتر شبیه یک شوخی است؛ وگرنه ترامپ تا به حال کتاب مقدس را لمس نکرده است.

انتهای پیام/

 

تمسخر ترامپ در رسانه‌های آمریکایی

 

برچسب ها: تلویزیون ، ترامپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.