سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی:

زیارتی بودن مشهد با سیاحتی بودن این شهر تقابلی ندارد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندارخراسان رضوی گفت: اگر چه مشهد شهر زیارتی است، اما سیاحت درکنار زیارت می‌تواند به ماندگاری زائرکمک کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرحیم نوروزیان دردیدارمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی  گفت:  برخی افراد بین زیارت و سیاحت به اشتباه تقابلی را ایجاد کرده اند در حالی که هیچ تقابلی وجود ندارد.

وی بر ضرورت توجه به شرایط اجتماعی جامعه در کلان شهر مشهد تاکید کرد و گفت: باید احساس مشارکت در فضای عمومی جامعه شکل بگیرد و تا افراد احساس مسئولیت کرده و درتوسعه و پیشرفت شهرکمک کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندارخراسان رضوی با بیان این که هر مسئولیتی داشته و دارم خود را کارگر مردم می‌دانم، افزود: میراث فرهنگی و گردشگری از حوزه‌های مهم، حساس و اثرگذار است که طی سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

نوروزیان گفت: به واسطه حضور حدود 30 میلیون زائر و مسافر در این شهرگردش مالی زیادی درمشهد وجود دارد که اگر از این گردش مالی به خوبی استفاده شود و صنعت هتلداری و گردشگری رونق مناسب را بگیرد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.
 

مشهد یکی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری کشور است


ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: مشهد یکی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری کشور است و زیرساخت‌های گردشگری که در مشهد وجود دارد در اصفهان و تبریز نیست.

وی درباره برنامه‌های این اداره کل برای رونق بخشی گردشگری در مشهد تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که ظرفیت‌های خالی هتل‌ها را به کار گیریم و شرایطی را فراهم کنیم که هتل‌ها و مراکز اقامتی با کمترین ظرفیت خالی فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام//ا.س
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.