سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شورای راهبری جهادگران رضوی با مشارکت آستان قدس رضوی

رئیس مجمع عالی بسیج اساتید و بسیج اقشار خراسان رضوی گفت: با هدف اشتغال‌زایی و کمک به‌رفع محرومیت با مشارکت آستان قدس رضوی شورای راهبری جهادگران رضوی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجتبی بذرافشان  در نشست خبری روز ملی بسیج اساتید افزود با بیان اینکه در خراسان رضوی پنج اندیشکده پیش‌بینی شده که تاکنون دو اندیشکده شکل گرفته است؛ گفت: اندیشکده مطالعات راهبردی جمعیت از اواخر سال ۹۶ و اندیشکده ژئوپولتیک غرب آسیا از ابتدای سال ۹۷ آغاز به‌کار کرده و سه اندیشکده وقف، کارآفرینی و اشتغال و سبک زندگی رضوی نیز در شرف تشکیل است.

وی برگزاری کارگاه‌های علمی تخصصی با رویکرد دانش و مهارت‌افزایی، برگزاری دوره‌های جنگ نرم و پیوست‌نگاری فرهنگی را از دیگر اقدامات بسیج اساتید دانست.

رئیس مجمع عالی بسیج اساتید و بسیج اقشار خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از کارگروه‌های مجمع بسیج خراسان رضوی، کارگروه اقتصادی است، گفت: در سال ۹۴ در هر استان تیمی در مرکزیت استان با رویکرد تولید، اشتغال و صادرات تشکیل شد تا ظرفیت استان‌ها بررسی شود.

بذر افشان با اشاره به‌عضویت بیش از ۳ هزارنفر در بسیج اساتید خراسان رضوی؛ گفت: این افراد در بخش‌های مختلف بسیج اساتید فعالیت می‌کنندو در بخش‌های مختلف به‌عنوان هیأت اندیشه‌ورز حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری همایش اساتید بسیجی یادآور شد: پنج‌شنبه، ۳۱ خردادماه همزمان با سالروز شهادت مصطفی چمران، همایشی با حضور اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با سخنرانی سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

نشست خبری رئیس مجمع عالی بسیج اساتید و بسیج اقشار خراسان رضوی

برچسب ها: بسیج ، شهید چمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.